اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

رادیو ورزش: چطور شد که مربی بزرگی را آوردید؟

با توجه به وجود پتانسیل قوی در والیبال اورمیه که طی سالهای گذشته و حال داشته‌ایم، مدیون تمام تلاشهای بزرگان والیبال ایران و استانمان هستیم. ما برای تربیت استعدادهای بالقوه باید زمینه‌هایی را فراهم نماییم تا شرایط برگزاری کلاسهای مربی‌گری و کشف استعدادها برای نسل جوان و آینده والیبال را داشته باشیم، با این اهداف دنبال این موضوع هستیم و انشاالله به این اهدافمان با همکاری هیئت والیبال شهر و استان برسیم.

رادیو ورزش: نتیجه مذاکراتتان چگونه بوده و نتیجه قطعی چه زمانی مشخص خواهد شد؟

مذاکراتمان چند روزی است که شروع شده و در مرحله بررسی هستیم و قطعی بودن این موضوع به آینده نزدیک موکول شده است.ایشان به دعوت باشگاه یک هفنه در ایران هستند که دو سه روز مهمان شهر اورمیه هستند و با توجه به امکاناتی که ایشان از ما می‌طلبد سعی می‌کنیم که امکانات را در حد توان در اختیار ایشان بگذاریم، وی در ادامه سفری به تهران دارند تا از نزدیک مذاکراتی با بازیکنان داشته و در صورت وجود فرصت کافی از اردوی تیم ملی والیبال کشورمان نیز بازدید نماید و بعد از اینکه ترکیب مورد نظر را ارائه نمودند به جمع‌بندی کلی که برسیم انشاالله وارد مرحله عقد قرارداد نهایی خواهیم شد تا بتوانیم از حضور ایشان در کشورمان و شهر والیبال‌خیز و والیبال‌فهم اورمیه نهایت استفاده را برده باشیم.

رادیو ورزش: در خصوص جبهه‌گیری برخی‌ها در خصوص تیم سال گذشته چه صحبتی دارید؟

پارسال با همدلی‌ای که از ابتدای فصل در تیم شهرداری اورمیه بین تماشاگران، پیشکسوتان، مسئولین و کارشناسان والیبال استان دیده می‌شد، حتی تا آخرین بازی لیگ که تنها یک درصد شانس حضور در پلی‌آف داشتیم از تیم حمایت نمودند و به جرات می‌توان گفت که تنها تیم بدون حاشیه لیگ ۹۱ بودیم که همین اتفاق مبارک ما را به این سمت‌و‌سو هدایت کرد.

رادیو ورزش: و در پایان، حرف آخر شما؟

هدف از این گام بلندی که برمی‌داریم استفاده از تجربیات و آموخته‌های مربیان بزرگ و پرآوازه جهان هست، که آقای لوزانو در اولین دعوتمان حضور یافتند. ضمن اینکه تمامی فیلمهای پارسال را در اختیار لوزانو قرار دادیم و ایشان نیز اقدام به دیدن آنها نموده است. انشاالله با این شرایط موجود این خدمت را به والیبال کشور و استان و شهرمان با امکانات شهرداری بنماییم و در آخر امیدوارم که تمامی عوامل از جمله شورای اسلامی توانمند شهر اورمیه و شهردار علاقمند و والیبال دوست اورمیه حمایت نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 27231
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ